Hier een stappenplan dat je kan toepassen om jouw probleem op te lossen.
1. Kijk eerst volgende punten na :
Klopt de gebruikersnaam die je ingeeft om in te loggen op onze klantensite?
Gebruik je het correcte paswoord?
Indien dit klopt, check even optie 2.
2. Reset je eigen paswoord.
Om dit te doen ga je naar onze login pagina en in plaats van jouw e-mail en paswoord op te geven, klik je onderaan op “Paswoord vergeten?”
Er zal vervolgens een e-mail gestuurd worden naar het adres dat overkomt met hetgeen in onze database. Hiermee kan je vervolgens een nieuw paswoord instellen.
Nadat je het nieuwe paswoord ingesteld hebt, kan je dit onmiddellijk gebruiken om in te loggen.
Nog steeds niet geholpen en nog steeds problemen?
3. Wanneer je nieuw paswoord ook niet werkt en indien bovenstaande zaken correct zijn, stuur ons even een berichtje op
[email protected] zodat we dit kunnen nakijken. We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk kan starten met jouw opleiding.