Onze Frequently Asked Questions

Opleidingen

Zijn opleidingen enkel online beschikbaar?

Ja. Onze opleidingen zijn opgericht onder het motto dat jij als ondernemer al genoeg zaken moet doen gedurende de dag en dat deze tijd zeer kostbaar is. Daarom weten we dat werken aan je kennis het beste kan gebeuren op jouw tempo en vanop elke mogelijke locatie. Zo kan je altijd en overal groeien, nieuwe inzichten krijgen en aan jouw business werken.

Heb je vragen over onze opleidingen?

Eerst en vooral zeggen we “Proficiat!”. Jij bent een ondernemer die actie vooropzet en je wil werken aan je business. Stel je vraag even naar onze supportmedewerkers via een mail te sturen naar [email protected]

Hoe investeer ik in een opleiding?

Kan je niet langer wachten om te investeren in jezelf en je business? Geweldig! Maar we willen absoluut zeker zijn dat we je kunnen helpen met onze programma’s. Daarom raden we je één van twee zaken aan:

      • Schrijf je eigen in voor een webinar dat we elke week geven. De registratie kan je terugvinden op onze website. Hierin kan je steeds je vragen stellen.
      • Selecteer in het navigatiemenu, bovenaan het scherm, Opleidingen. Daar kan je ons huidig opleidingengamma terugvinden. Selecteer het programma dat je wil en klik daarna op de knop, om een strategiesessie in te plannen met ons.

Ik heb nog geen toegang tot mijn Opleiding?

We weten dat je zo snel mogelijk wil starten aan jouw groeipad. Wanneer je online in één van onze programma’s hebt geïnvesteerd, wordt je persoonlijke omgeving automatisch aangemaakt. Hier ontvang je een e-mail van met daarin je gebruikersnaam en paswoord. Heb je deze e-mail nog niet ontvangen? Geen paniek het kan wel enkele minuten in beslag nemen vooraleer het doorkomt.

Ik heb na 30 minuten nog steeds geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?

Soms is het perfect mogelijk dat de bevestigingsmail afgeleverd wordt in de SPAM-folder. Check dus zeker even je e-mailsoftware of het niet als spam doorgekomen is.

Geen enkele mail te vinden in de spam? Geen Paniek! We werken met een online platform en we hebben uitstekende tracking, dus we vinden het probleem zeker en vast. Stuur ons even een mailtje op [email protected], zodat we dit kunnen nagaan en je terug kunnen contacteren. We zorgen ervoor dat je zo snel als mogelijk kan starten met je opleiding.

Ik heb mijn bevestigingse-mail ontvangen, maar waar kan ik inloggen?

Op onze website is in het menu een titel “Login” aanwezig. Wanneer je daarop klikt, heb je de mogelijkheid om jezelf aan te melden met de gegevens die in je bevestigingse-mail stonden.

Ik probeer in te loggen, maar het lukt niet?

Hier een stappenplan dat je kan toepassen om je probleem op te lossen.

1. Kijk eerst volgende punten na :

  • Klopt de gebruikersnaam die je ingeeft om in te loggen op onze klantensite?
  • Gebruik je het correcte paswoord?
    Indien dit klopt, check even optie 2.

2. Reset je eigen paswoord.

  • Om dit te doen ga je naar onze login pagina en in plaats van je e-mail en paswoord op te geven, klik je onderaan op “Paswoord vergeten?”
  • Er zal vervolgens een e-mail gestuurd worden naar het adres dat overkomt met hetgeen in onze database staat. Hiermee kan je vervolgens een nieuw paswoord instellen.
  • Nadat je het nieuwe paswoord ingesteld hebt, kan je dit onmiddellijk gebruiken om in te loggen.
  • Nog steeds niet geholpen en nog steeds problemen?

3. Wanneer je nieuw paswoord ook niet werkt en indien bovenstaande zaken correct zijn, stuur ons even een berichtje op [email protected] we dit kunnen nakijken. We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk kan starten met je opleiding.

Kan ik een opleiding retourneren?

Dit is afhankelijk van de voorwaarden die gekoppeld werden aan jouw opleiding. Dit is enkel mogelijk wanneer jouw opleiding een garantiebepaling heeft. Hierin garanderen we dat de inzichten voor jouw nuttig zullen zijn en dat je veel zal hebben aan de opleiding. Onze garantiebepalingen zijn steeds gebaseerd op een inspanningsvereiste. We willen het beste in jou naar boven halen “Your Hidden Talents” en dit kan enkel door het nodige werk uit te voeren.

Bij een terugbetalingsaanvraag zal ook steeds gevraagd worden naar de opdrachten die opgenomen worden in de garantie. Deze zijn specifiek voor elke opleiding. Check hiervoor onze algemene voorwaarden.

Ben je niet tevreden?

Hier liggen wij ’s nachts wakker van! Contacteer ons via [email protected] en geef aan waarom het product niet voldoet aan jouw verwachtingen.We vinden het ongelooflijk belangrijk dat je ons jouw mening hierover geeft, aangezien we enkel op die manier, onze producten maximaal kunnen verbeteren.

Welke betalingsmodelijkheden zijn er voor opleidingen?

      1. Bancontact / Mister Cash / Maestro
      2. Mastercard / Visa / American Express
      3. iDEAL

Welke betaalmethode je ook kiest, we garanderen dat jouw betaling veilig afgehandeld wordt. Elke online betaling is zonder enige bijkomende kosten.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Oei … dit is echt vervelend. Wij willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk kan starten met de groei van je business. Vooraleer je nog eens probeert, check eerst even of het geld is afgeschreven of niet.

      • Is dit niet het geval?

Dan kan je onmiddellijk opnieuw proberen.

      • Is het geld wel van je bankrekening gegaan en heb je na 30 minuten nog steeds geen bevestiging per-email ontvangen?
        1. Check eerst je spam folder voor de zekerheid dat het daar niet in beland is.
        2. Contacteer ons dat even via [email protected]
      • Lukt de betaling nog steeds niet?

Kijk dan even na wat jouw betalingslimiet van je kaart is. Het is mogelijk dat je deze dient te verhogen. Hiervoor kan je terecht bij je bank. Je kan natuurlijk ook altijd een andere betaalmogelijkheid selecteren.

Ik heb een betalingsbewijs gekregen, maar waar kan ik mijn factuur terugvinden?

Facturen worden steeds opgestuurd per e-mail. Dit neemt meestal een 10 werkdagen in beslag. Dus geen paniek, het factuur komt binnen enkele dagen in je mailbox terecht.

Heb je na 3 weken nog steeds niets ontvangen? Contacteer ons even via [email protected], en we zorgen ervoor dat je het factuur zo snel als mogelijk ontvangt.

Heb je een vraag dat we niet behandeld hebben?

Onze klantendienst staat klaar om je verder te helpen. Mail: [email protected] Post: Herenthoutseweg 14, 2222 Wiekevorst

Doorverwijzingen

Wie komt in aanmerking om een affiliate te worden?

Iedereen kan zich opgeven als affiliate, via de registratie link: klik hier.

Waar kan ik mezelf registreren als een affiliate voor Business Masters?

Hiervoor je volgende pagina gebruiken: klik hier.

Hoe werkt het Business Masters affiliate programma?

Ons affiliate programma is bedoeld om mensen te belonen voor het helpen van andere. Het is gebaseerd op een principe van links die volledig persoonlijk zijn. Deze worden in ons systeem bijgehouden en voor elke verkoop die gerealiseerd wordt en waarbij er geen geld terug garantie wordt gebruikt, krijg jij als affiliate een percentage van de verkoop of een vast bedrag per verkoop.

Wat is de bijdrage die je krijgt ls affiliate?

De bijdrage die je krijgt is verschillend voor elk programma. Soms is dit een vast bedrag eenmalig, en soms is het ook maandelijks op de recurring waarde die je aanlevert. Het bedrag per programma is terug te vinden in de introductiemodule van elk programma.

Heb ik als affiliate ook toegang tot programma’s?

Nee, als affiliate heb je enkel toegang tot ons affiliate portaal. De programma’s zijn natuurlijk wel ter beschikking om aan te kopen.

Heb ik nog andere voordelen als affiliate?

Als affiliate heb je het voordeel dat je mensen kan helpen en dat je jezelf er zeer goed mee kan voelen. Het is het beste gevoel dat je kan hebben, wanneer je bijdraagt aan iemand zijn groei of doorbraak met zijn business.

Daarnaast kan je de mensen, die je doorstuurt als affiliate, ook nog eens zeer gelukkig maken met een korting die ze kunnen innen per programma! Waardoor het cadeau nog veel beter wordt en nog veel leuker wordt om te geven.

En natuurlijk heb je de bijdrage die we je geven als beloning voor je mindset en ingesteldheid, om te benadrukken dat dit soort gedrag, het gedrag van toppers is! Als affiliate heb je ook recht tot elke speciale actie of speciaal event dat we inrichten. Hiervoor wordt je persoonlijk per mail van op de hoogte gebracht.